پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119003
امام جمعه فارسان
رمز موفقيت مردم در هشت سال دفاع مقدس
تاریخ انتشار : 1393/07/04 17:53:28
نمایش : 1086
امام جمعه فارسان گفت: وحدت و يکپارچگي مردم رمز موفقيت در 8 سال دفاع مقدس بود
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  حجت الاسلام  حسين جمالي زاده با اشاره به  گراميداشت هفته دفاع مقدس و سالروز عمليات ثامن ائمه ، آزاد سازي آبادان و سالروز شهادت سرداران عالي مرتبه دوران هشت سال دفاع مقدس مهمترين عاملي که موجب شد در دفاع هشت سال دفاع مقدس با دست خالي و بدون هيچ امکانات سخت افزاري در برابر دشمن مجهز به انواع تسليحات نظامي و جنگي مورد حمايت تمامي قدرت هاي بزرگ جهاني و منطقه اي بتوانيم افتخار آميز و پيروزمندانه و با عزت از آن عبور کنيم وحدت و يکپارچگي ملي مردم بامحوريت ولايت فقيه و رهبري همراه با روحيه معنويت گرايي و خدا محوري و ايثار گري و از خودگذشتگي بود.

وي ادامه داد: اين وحدت را که امروز آثار و نتايج شيرين آن همچون عزت و اقتدار و استحکام پايه هاي نظام اسلامي ما بعد از آن دوران هنوز براي کشور و ملت ما نور افشاني مي کند و هنوز هم ادامه دارد .

وي در ادامه به مناسبت ازدواج مولاعلي (ع) و زهرا مرضيه س اشاره کرد و گفت: عمده مشکلات که گريبانگير خانوادها در مسئله ازدواج شده است همان عادت و رسوم و چشم و هم چشمي ها و تفاخر و تکاثر و تجمل گراي و فاصله گرفتن از ازدواج ديني و مذهبي و خدايي که همان مهريه هاي سنگين و جهزيه هاي آنچناني است که مي توان با عبرت به روش ازدواج مولا (ع) و زهرا (س) که بايد از اين نوع عروس ها دوري کرد.

وي يکي از ملاک هاي يک پيوند مشترک را  رضايت کامل عروس و داماد در هنگام ازدواج و سادگي پرهيز از تشريفات و ملاک قرار دادن دين و اخلاق را در انتخاب همسر به عنوان برترين ملاک آينده عنوان کرد.

 خطيب جمعه فارسان در ادامه  با اشاره به روز جهاني سالمندان افزود: اگر فرهنگ رعايت حرمت بزرگترها و سالمندان که روزگاري صحنه گردان امور بودند و هم اکنون از صحنه کار و اجتماع کنار رفته و باز نشسته شده اند را نهادينه کنيم  ميتواند براي نسل امروز ما موجبات رضايت الهي فراهم شود.

وي ادامه داد  اين موجبات  در نتيجه برکات زميني و آسماني  را زياد ميکند و هم در آينده که اين نسل به دوره سالمندي رسيدند مورد احترام و تکريم آيندگان قرار خواهند گرفت لذا تا بزرگتر و پدر و مادري در بين ما و جامعه ما باشد و ما تواني داشته باشيم خود در خدمت آنان قرار دهيم و واقف آنها باشيم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html